چه روش‌هایی برای معامله در نوبیتکس وجود دارد؟

شما می‌توانید پس از تکمیل و تأیید حساب کاربری و همچنین شارژ حساب خود، با مراجعه به بازار رمزارز موردنظر، به مبادله بپردازید.

 

خریدوفروش رمزارز در نوبیتکس از دو طریق زیر امکان‌پذیر است:
  1. سفارش گذاری با قیمت مدنظر در بازار (سفارش محدود)
  2. سفارش گذاری بر اساس قیمت‌های موجود در بازار (سفارش سریع)

 

سفارش محدود

شما می‌توانید سفارش را با قیمت درخواستی خود در بازار ثبت کنید. اما توجه داشته باشید که هیچ تضمینی برای انجام قطعی و کامل معامله وجود نخواهد داشت. انجام معامله در این نوع از سفارش گذاری به قیمت، نوسانات بازار و حجم معامله درخواستی شما بستگی دارد. با این وجود کلیه سفارش‌های محدود در جدول سفارشاتِ باز، ثبت‌شده و حجم معامله‌شده آن، مشخص خواهد بود. در صورتی که معامله انجام گیرد؛ ریز اطلاعات مربوط به آن از طریق منوی تاریخچه/معاملات، قابل مشاهده است. اما در صورتی که معامله صورت نگیرد؛ باید سفارش را از طریق منوی سفارشات باز، لغو کنید تا پول بلوکه شده آزاد شود.

سفارش سریع

شما می‌توانید بر اساس حجم درخواستی و بدون تعیین قیمت، معامله آنی داشته باشید. معامله سفارش سریع، حتماً انجام شده مگر اینکه نوسانات شدید و ناگهانی از لحظه نمایش قیمت در جدول سفارش سریع تا ثبت سفارش رخ بدهد. این موارد ممکن است به دلیل برداشته شدن سفارش گذاشته‌شده یا اتمام موجودی سفارش در آن قیمت، اتفاق بیفتد. در چنین مواقعی سفارش به صورت سفارش محدود با قیمتِ نشان داده‌شده در جدول سفارش سریع در بازار ثبت خواهد شد و ویژگی‌های اشاره‌شده در سفارش محدود را خواهد داشت. در صورتی که همچنان با قیمت جدید بازار، تمایل به خرید یا فروش داشته باشید، می‌توانید با لغو سفارش قبلی، مجدداً سفارش سریع خود را ثبت کنید.

 

آموزش‌های مشابه